luni, 4 noiembrie 2013

Aud cum scartaie scarile perfect lacuite si zambesc realizand ca o recunosc pana si dupa sunetul pasilor. ma mira cum o pustoaica atat de increazatoare in propriile puteri poate fi imblanzita doar din niste priviri verzi si patrunzatoare. o poftesc sa ia un loc langa mine la masa, o vad cum studiaza camera, calculandu.si distanta pana la cea mai apropiata iesire in caz de catastrofa. se teme atat de tare, incat simt ca incaperea va face implozie de la emotia ce fierbe in ea. iau ultima tigara din pachetul cumparat de doar jumatate de ora, ultima tigara inainte de verdict...
O rog sa nu se joace cu nervii si sentimentele mele si ii explic cum o voi distruge sistematic daca o va face.
Planuiesc sa incep cu trupul. obisnuiam sa o sarut in spatele urechii stangi in momentele in care o iubeam cel mai mult si cel mai putin. ca amintire ii voi lasa o urma perfecta de dinti, in exact acelasi loc. vreau ca muscatura mea sa o arda pana in adancul testei cand vreun strain o va saruta, caci ar fi pacat sa uite cat sentiment puneam in sarutul meu ascuns. cand se va privi goala in oglinda si va vedea muscatura de pe umar va vedea expresia fetei mele din timpul in care eram acelasi om, eu in ea si ea toata a mea. cand cineva o va atinge din greseala pe coapsa sa i se faca pielea de gaina si sa.mi simta limba si dintii plimbandu.se in sus si in jos pe piele, intr.un joc de "nu-ma-doare-dar-ma.nfioara".
Si daca asta nu va fi de.ajuns sa ii ocup  mintea, ii soptesc acum in urechea stanga "indiferent cine va fi in tine, in mintea ta ma vei intalni tot pe mine". incrunta din sprancene si stie ca am blestemat.o pe vecie. m.am zbatut prea mult sa.mi fac loc in mansarda fiintei ei ca sa cedez atat de usor camaruta aia mica si intunecoasa care a ajuns sa.mi placa atat de mult. stiu ca multi straini vor suna la sonerie, dar eu voi fi mereu acolo sa raspund: "imi pare rau, M. nu e acasa. nu, nu  stiu cand se intoarce".
Lovitura de gratie i.o voi dai cand ii voi ciobi sufletul. ma gandesc ca mi.ar fi atat de usor acum cand sta asa cuminte si pierduta in fata mea sa.i var mana intre coaste si sa.i scot sufletul cu o miscare brusca de mana rece. ma gandesc ca mi.ar fi atat de usor sa rup o bucata din el pe care sa o pastrez in buzunarul de langa sufletul meu, iar apoi sa i.l introduc asa ciobit inapoi. ma gandesc ca mi.ar fi atat de usor sa o las sa traiasca schioapa de suflet pentru tot restul vietii.
Incep sa tremure peretii camerei odata cu ea. da sa se ridice, o prind de mana, intrerupandu.i fuga.
-Stiu ca poate ti.am facut deja toate astea. fii cu mine si o sa te repar. am luat.o in brate si am simtit.o mai aproape ca niciodata.

Niciun comentariu: