joi, 29 august 2013

"Iubirea noastra toata.i un defect, fereasca Dumnezeu sa se repare..."

Un final de august melancolic cu miros de ploaie. e rece si parca ii simt pe ceafa respiratia. imi aprind o tigara si pun mana pe telefon, convinsa fiind ca nu va raspunde. nu aveam nimic de zis decat "vroiam doar sa te aud". inchid cu emotie inainte sa intre casuta si ma roade faptul ca nu stiu prin ce colt de oras strain se afla, ce bere bea (heineken, ce intrebare stupida), cui imparte zambete si priviri verzi.
 L.am lasat sa intre in viata mea incheiand un acord verbal ca nu o sa ne facem rau unul altuia. ce gluma buna. imi amintesc de prima dimineata cu el, se ascundea printre pernele mele ca un copil mic cu minte de om mare, ma gadila si imi tinea teorii de viata prea serioase pentru ore matinale fara strop de cafea. imi zicea ca se teme de kharma si ca nu vrea sa fiu una dintre victimele lui. ca va fi sincer daca voi fi sincera, ca nu imi cere decat sa fiu cu el si pentru el. imi amintesc ca am raspuns cu "totul sau nimic" si l.am strans in brate.
Ce parea a fi la inceput un curcubeu prin care zboara unicorni, s.a transformat intr.un nu-stiu-ce-fel-de-noi, o incalceala de sentimente, suspiciuni si emotii. i.m a control freak, i must admit that. dar cu el am pierdut controlul de mult. ma intreb cum dumnezeu poate sa aiba cineva atata putere asupra mea intr.un timp atat de scurt si ma intreb daca asta e un lucru sanatos. nu e, n.are cum sa fie...
Ma simt ca intr.o intersectie de drumuri. unul e drept si ingrijit, pavat cu dale de aceeasi dimensiune, cu flori pe margine si un vibe ce ma face sa zambesc. celalalt e unul care.mi provoaca dureri in talpi si in suflet, insa e drumul pe care il cunosc deja, asa dificil cum e el. incotro o apuc?


I.m thinking of quitting, because no man should have so much power.  

Niciun comentariu: