miercuri, 23 iunie 2010

Cand afara ploua mult prea mult iar peretii camerei mele nu ma mai incap, ma imbrac intr.o pelerina plasticata si ies sa ma cert cu norii.

Sub pelerina, undeva in adancul coastelor mele tin ascuns un oras intreg unde nu ploua niciodata. Pe strazile din mine simti numai parfum de barbat. Fiecare dintre ei poarta legat de mana un carnetel in care le.am marcat cu linii ca de puscarias de cate ori au intrat si iesit din oras. Aveam mustrari de constiinta de fiecare data cand intra unul nou si se pierdea prin cotloanele intunecoase ale firii mele si ma chinuiam sa tin portile inchise cand vroia sa plece.

Din punct de vedere stiintific, dragostea e masurata in intensitatea sinapselor in timpul actului sexual. Din punctul meu de vedere, dragostea se masoara in adancimea urmelor lasate in cimentul din mine. Am iubit si iubesc, motiv pentru care drumurile mele sunt pline de gropi adevarate, care ar putea inghiti masini oricand.

Niciun comentariu: